۱۳۸۷ تیر ۱۶, یکشنبه

241 .

خانم س زنگ زده و بعد از سلام و احوالپرسی میگه سرماخوردی؟نمیگم بهش که از خواب بیدارم کرده این موقع و حالا صبحانه و ناهارم رو با هم باید بخورم:ی
میگه فلاپی ِ تحقیق ش (همون استادی که من میخواستم ازش شکایت کنم) رو گم و گور کرده یا نمیدونم چه بلایی سرش آورده و حالا که وقت تحویل متاخرین هست دستش مونده تو پوست گردو و احتمالآ نمره واحد عملیش رو نمیگیره.میخواد بدونه باید چه کار کنه. یعنی چه کار میتونه بکنه.
بهش میگم بره پیش آقای ف که سر کوچه ی دانشکده کارای تایپ و تحقیق و پایانامه و اینا ... انجام میده ؛ براش توضیح بده و اون از تو سیستم تایپش یه تحقیق با موضوعی که میخوایی رو سرچ میکنه و بهت میده.فقط باید حواست باشه از کارای بچه های ترمای پیش باشه یا بهتره از بچه هایی باشه که با این استاد این درسُ برنداشتن.
اگر نشد میتونی بگی برات یه تحقیق مختصر انجام بده در حد نمره بیاری.
راه سومش هم اینکه اگر آقای ف نتونست برات کاری بکنه و سرش شلوغ بود چون اصولآ آدمای شلخته مثل توزیادن تو دانشکده مجبوری خودت دوباره یه کار کتابخونه ای انجام بدی یا در خوش بینانه ترین حالت از رو یه پایان نامه کپی بگیری.
ساعت 9 اس ام اس داده که مرسی از راهنمائیم و کارش انجام شده و چه خوب که اینطوری شد و این پروژه جدیده از اولی که خودم و نسیم انجام دادیم بهتر شده و بوس.

بعد من دارم فکر میکنم این لیسانس ما به درد کدوم در ِ کوزه ای میخوره با این راهنمائیامون و واحد پاس کردنامون...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر