۱۳۸۷ اسفند ۲۹, پنجشنبه

336 .

اینطور که معلومه باید نوروز رو تبریک گفت و آرزوهای خوب کرد و اینا...
حرف ها میان و میرن و هرچه می خوام از داغیه هوای هشتاد و هفت بنویسم که رد اشک و زخم رو گذاشته رووی دلم از همون روزهای اردی بهشت تا همین روزهای بهمنش که چقدر آدم رو از دست دادیم و من هنوز اونقدر بزرگ نشدم که بتونم اینو درک کنم که ویژگی ه خوب دنیاست و چقدر حرص داد منو این روزهای گذشته بسکه جدی بود وُ درهم و برهم ، بلد نیستم!
اما خب برای من که هر سال نوروزم روز تولدمه و کلی هم دنیا رو عاشق می شم و عدد سنیمه که من رو تشویق می کنه به عمده ترین برنامه ریزی ها ، اما می نویسم اینجا که اگر فراموش کردم یادم بندازین که می خوام هشتاد و هشتم رو پر از سفر کنم و دنیا رو آسون بگیرم و آسونتر به خودم و دنیا بخندم..
آرزو می کنم دلپذیر و جاوید باشه همراه یه لبخند ِ پَت و پَهن ، روزهای پیش روتون :*
نوروز برای همتون مبارک..

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر